Huomio antropologisten gradujen tai maisterintutkielmien tekijät!

Suomen Antropologinen Seura järjestää 31.3.2023 klo 12:00-14:00* etänä vapaamuotoisen gradutapahtuman, jossa antropologisten gradujen tai maisterintutkielmien tekijät voivat esitellä omia tutkimuksiaan.

Esitykset ovat lyhyitä (à 10 min.) ja vapaamuotoisia, ja kunkin esityksen jälkeen yleisö voi esittää kysymyksiä ja kommentteja. Tutkielman ei tarvitse olla valmis, kunhan siitä on jo alustavia tuloksia.

Ilmoittautumiset osoitteeseen jukkajouhki@nullgmail.com viimeistään 17.3.2023. Ilmoittautuessa kerro seuraavat tiedot itsestäsi: nimi, yliopisto, sähköpostiosoite, tutkielman (työ)nimi. Liitä mukaan myös lyhyt (max. 200 sanaa) tiivistelmä tutkielmastasi.

Tapahtuma on Zoomissa (linkki myöhemmin), ja siihen on pääsy vain Suomen Antropologisen Seuran jäsenillä. Graduntekijän ei tarvitse olla seuran jäsen, joskin toivotamme lämpimästi kaikki antropologista tutkimusta tekevät seuran jäseniksi. Tilaisuutta ei tallenneta. Esitelmöitsijät voivat tiedustella ohjaajiltaan mahdollisia opintosuorituskorvaavuuksia. Lisätietoja jukkajouhki@nullgmail.com. Hae rohkeasti mukaan!

Tietoa saa levittää vapaasti!

*Lopetusaika riippuu osallistujamäärästä. Tapahtuman tarkemmasta ohjelmasta tiedotetaan viimeistään viikkoa ennen tapahtumaa.