Valokuva: Tuomas Tammisto

Jäsenyys

Suomen Antropologiseen Seuraan voivat liittyä jäseniksi antropologiaa ja sen lähitieteitä opiskelleet.

Lisäksi jäseniksi hyväksytään korkeakoulututkinnon suorittaneita, jotka ovat joko kiinnostuneita antropologiasta tai joiden koulutus tai ammatti liittyy antropologiaan. Jäsenhakemukset käsittelee seuran hallitus. Muiden on mahdollista liittyä seuraan kannattajajäseneksi. Seura tiedottaa tulevista tapahtumista ja jäsenasioista mieluiten sähköpostitse, joten sähköpostilistalle liittyminen on suositeltavaa.

Seuran tietosuojaa koskevat dokumentit löydät täältä.

Liittyminen

Liittyäksesi jäseneksi lähetä seuran s-postiosoitteeseen info(a)suomenantropologinenseura.fi viesti otsikolla ”jäsenhakemus”, ja liitä viestiin seuraavat tiedot: nimi; jäsenyystyyppi (tavallinen/opiskelija/kannatusjäsen); perustelut jäsenyydelle; osoite; puh.nro; sähköpostiosoite.

Tavallinen jäsenyys

Jäsenmaksu 40 € / vuosi oikeuttaa 25% alennukseen Suomalaisen Kirjallisuuden Seuran kirjoista. Saman jäsenedun saa myös Helsingissä sijaitsevasta kirjakauppa Tiedekirjasta (Snellmaninkatu 13, Helsinki) mainitsemalla kassalla olevansa Seuran jäsen. Seura tiedottaa jäsenistölleen sähköpostitse tulevista tapahtumista, joihin jäsenillä on aina vapaa pääsy. Ilmoita jäsenyyttä hakiessasi tutkintosi ala ja yliopisto tai muu jäsenyysperuste.

Opiskelijajäsenyys

Opiskelijajäseneksi voivat liittyä antropologiassa tai sen lähialoilla kandidaatin tai maisterin tutkintoa korkeakoulussa suorittavat opiskelijat. Opiskelijajäsenen vuosimaksu on 20 € / vuosi ja se sisältää samat edut kuin varsinainen jäsenyys. Ilmoita opiskelijajäsenyyttä hakiessasi opiskelualasi ja yliopistosi.