Ehdota Vuoden antropologinen teko 2022 -palkinnon saajaa 31.1.2023 mennessä!

Suomen Antropologinen seura myöntää vuosittain Vuoden antropologinen teko -palkinnon.

Ehdota nyt vuoden 2022 palkinnon saajaa!

Palkinto voidaan myöntää joko yksilölle tai ryhmälle, ja sen perusteena tulee olla jokin seuraavista: antropologisen tutkimuksen ja sen mahdollisuuksien edistäminen, antropologisen tutkimuksen näkyväksi tekeminen, antropologisen näkökulman tarjoaminen yhteiskunnalliseen keskusteluun, antropologian opetuksen merkittävä kehittäminen tai jokin muu perusteltu syy.

Ehdotuksesta tulee käydä ilmi, kenelle palkintoa ehdotetaan, kuka/ketkä ehdotuksen tekevät sekä korkeintaan liuskan mittainen perustelu ehdotukselle. Palkinto myönnetään Suomen Antropologisen Seuran vuosikokouksessa maaliskuussa 2023.

Ehdotukset pyydetään lähettämään 31.1.2023 mennessä sähköpostitse:

info@nullsuomenantropologinenseura.fi

Edellisten vuosien palkinnot: Helinä Rautavaaran museo (2022), Anna Tuomikoski ja Tutkijaliitto (2021), Culturereels –filmifestivaali (2019), Susanne Dahlgren (2018), AntroBlogi (2017).