Ehdota Vuoden antropologinen teko -palkinnon saajaa!

Suomen Antropologinen seura on päättänyt alkaa jakaa vuosittain myönnettävän Vuoden antropologinen teko -palkinnon. Ehdota nyt kaikkien aikojen ensimmäistä palkinnon saajaa!
Palkinto voidaan myöntää joko yksilölle tai ryhmälle, ja sen perusteena tulee olla jokin seuraavista: antropologisen tutkimuksen ja sen mahdollisuuksien edistäminen, antropologisen tutkimuksen näkyväksi tekeminen, yhteiskunnalliseen keskusteluun osallistuminen antropologina, antropologian opetuksen merkittävä kehittäminen tai jokin muu perusteltu syy.
Ehdotuksesta tulee käydä ilmi, kenelle palkintoa ehdotetaan, kuka/ketkä ehdotuksen tekevät sekä korkeintaan liuskan mittainen perustelu ehdotukselle. Palkinto myönnetään Suomen Antropologisen Seuran vuosikokouksessa, helmi-maaliskuun vaihteessa 2018.

Ehdotukset pyydetään lähettämään 8.1.2018 mennessä seuran sihteerille Jenni Mölkäselle sähköpostitse tai postitse:

jenni.molkanen@nullhelsinki.fi

Jenni Mölkänen