Hyvät Seuralaiset,

Tervetuloa paneelikeskusteluun ja pikkujouluihin!

Suomen Antropologinen Seura järjestää perjantaina 8.12.2017 keskustelutilaisuuden Antropologia, media ja yhteiskuntasuhteet. Paneelissa keskustellaan antropologisesta tiedosta, sen paikasta yhteiskunnasta ja suhteesta medioihin. Kuinka antropologinen tieto pystyy vaikuttamaan keskeisiin ja vaikeisiin yhteiskunnallisiin kysymyksiin? Miten antropologinen tieto näkyy yhteiskunnassa? Paneelin puheenjohtajana toimii Suomen Antropologi -lehden päätoimittaja Matti Eräsaari. Paneelikeskustelu on suomeksi.

Paikka ja aika:

Perjantai, 8.12.2018 klo 16–18

Helsingin yliopisto

Metsätalo (Unioninkatu 40), sali12.

Panelistit:

Laura Assmuth, Itä-Suomen yliopisto

Hilja Aunela, Soveltavan antropologian verkosto

Jukka Huusko, Helsingin Sanomat

Mari Korpela, Tampereen yliopisto

Ninnu Koskenalho, AntroBlogi

Minna Ruckenstein, Helsingin yliopisto

Keskustelun päätyttyä pidetään Seuran pikkujoulut. Juhlia vietetään Metsätalossa, Sosiaali- ja kulttuuriantropologian tiloissa (Unioninkatu 40, A 138).

Seura tarjoaa pientä syötävää ja viiniä. Tuothan jotain jaettavaa yhteiseen pöytään. Lämpimästi tervetuloa!