Tervetuloa Suomen Antropologisen seuran vuosikokoukseen 29.3.2022 klo 17:00.

Paikka: Aalto-yliopisto Töölö, Sali A300 (3. krs A-siipi, kapasiteetti 70 hlöä), Runeberginkatu 14─16, Helsinki. Myös osallistuminen etäyhteydellä on mahdollinen, Zoom-yhteys: https://utu.zoom.us/j/62096259513, salasana 526585.

Esityslista alla.

Vuosikokous alkaa professori Laura Huttusen esitelmällä ”Towards the anthropology of disappearance: Missing persons, political landscapes and cultural practices”, jonka jälkeen jaetaan Vuoden antropologinen teko 2021 -palkinto.

SUOMEN ANTROPOLOGISEN SEURAN VUOSIKOKOUS

Käsiteltävät asiat

Kokouksen aluksi professori Laura Huttunen (Tampereen yliopisto) pitää vuosikokousesitelmän, jonka otsikko on “Towards the anthropology of disappearance: Missing persons, political landscapes and cultural practices”. Kokouksessa jaetaan myös Vuoden antropologinen teko 2021 -palkinto.

1. Kokouksen avaus ja päätösvaltaisuus
  2. Vuosikokouksen puheenjohtajan, sihteerin ja kahden pöytäkirjantarkastajan valinta
  3. Kokouksen työjärjestyksen hyväksyminen
  4. Esitetään edellisen vuoden tilinpäätös, toimintakertomus ja toiminnantarkastuskertomus