Palkittu itsenäisen tieteen verkkojulkkaisu, AntroBlogi, siirtyi keväällä 2022 Suomen Antropologisen Seuran alaisuuteen. AntroBlogi noudattaa sisällöllisen itsenäisyyden periaatetta, eikä Suomen Antropologinen Seura vaikuta AntroBlogn julkaisemaan sisältöön.

Suomen Antropologisen Seuran ja AntroBlogin yhteistyön tuotos on vuonna 2022 alkanut Antropodi-podcastsarja.

Suomen Antropologisen Seuran puheenjohtaja Jukka Jouhki kertoo olevansa innoissaan mahdollisuuksista, joita AntroBlogin ja seuran yhteistyö tulevaisuudessa tuottaa.

Jouhki jatkaa: “On tärkeää, että suomalainen antropologia näkyy akateemisen julkaisutoiminnan lisäksi foorumilla, joka tavoittaa paremmin ja kenties lähestyttävämmin yliopistoyhteisön ulkopuolisen maailman.”

Tervetuloa AntroBlogi!