Tieteellisten Seurain Valtuuskunnan (TSV) hallituksen uudet jäsenet kaudelle 2019-2021 on valittu. Suomen Antropologista Seuraa edustamaan valittiin Tampereen yliopiston akatemiatutkija, sosiaaliantropologian ja kansatieteen dosentti Anna Rastas. Varajäseneksi valittiin Helsingin yliopiston Tutkijakollegiumin tutkija, VTT, dos. Miia Halme-Tuomisaari. Heidän valintansa sai runsaasti kannatusta myös muilta seuroilta, muun muassa Lapsuudentutkimuksen seuralta, Suomen kansatieteilijöiden yhdistys Ethnokselta, Suomen Kansantietouden Tutkijain Seuralta ja Kulttuuripolitiikan tutkimuksen seuralta.

Suomen Antropologinen Seura toivottaa lämpimästi onnea Annalle, Miialle ja kaikille muille TSV:n hallituksen uusille jäsenille!